THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday 27 July 2011

! teman baik !

BUJI aku yang sangat manja! **miss u much BUJI..hampir 2 tahun dia tinggalkan aku**
p/s : orang dulu-dulu kata, kalau kucing kita tido sambil mcm kat gambar kat atas ni, die sedang mendoakan kesejahteraan tuan dia.. betul kah? kalau betul ALHAMDULILLAH~

ni POCOBERRY aku...dia suka main gitar tapi tak suka tgk bola! erk???

ini mr penyu a.k.a HACHAN! hahaha...dah setahun die menemani aku...! dan sambil teman tgk bola! cayalah!!!

ni rabbit aku yg pertama! dia sangat special!!! hanya tangan sebelah kiri sahaja berfungsi dgn baik, yg lain cacat...aku sayang dia...! tp Allah sayang dia lebih dari aku~ miss u!!!

KUTIK yang mempunyai hobi yang kelakar! mengidam naik kereta tapi ayah tak bg dan ada kain busuk kesayangan! hahaha! dia pun dah mati sebab sakit~ miss u KUTIK!

ini ALONG yang manja! hobi suka karok! **suara satu kampung boleh dgr dan cam tu suara dia! hahaha... 

ini MOHD FIRDAUS...nama manja AUS. sangat mengada dengan ayah aku! kegemaran suka curi roti GARDENIA aku!

ini SABIN! paling mengada-ngada! kucing betina kesayangan ayah aku! cis cis... hobi suka memujuk org yang tengah marah dengan cara urut belakang... percaya x? hahaha...percayalah~

ini OREN nama manja OYENN. gelaran PUTERI LILIN sebab tak suka kene cahaya matahari.! **ayah aku siap letak payung kalau ada cahaya matahari kalau kene die... tapi dia garang tau! hehehe

ini paling baru, nama DAK KECIL aka DAKODEK. tapi dialah paling MAFIA versi betina! hobi suka mengacau orang dan gigit tangan.

yang lain tak ada gambar...MAMA! anak dia ALONG. sayang giler dengan anak dia! lovely mama~

banyak lagi tapi dah mati... PAPA, UCANG, BUNGA, CHOMBIE, JANGGUL, RIMAU, ... **alamak dah lupa dah... T_T...

tapi aku tetap sayang semua! kamulah peneman kami sekeluarga di rumah dan menceriakan suasana kami di rumah! SAYANG SEMUA!!!

~muaaahhhsss~

0 comments: