THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 19 August 2011

~i LOVE alphabet G~


Alhamdulillah...berkesempatan untuk aku kembali lagi mencoretkan sedikit titipan entah apa-apa ntah yang aku rasa aku nak letak. Agak lama dan menyepi seketika aku untuk aku update blog sepet aku ni. Maklum sajalah, kat rumah mana ada internet! hahaha...itu semua aku tak kisah, janji hidup bahagia!

Jika dikatakan aku suka huruf apa? aku sekarang suka pada huruf 'G'! hahaha... teka la apa tu 'G' ... GILA? GLAMOUR? GORGEOUS? apa-apa sahaja lah sebab huruf 'G' ini banyak memberi aku semangat! dan banyak pengalaman aku pada huruf 'G' ni!

Tp dalam meniti hidup yang semakin mencabar ini, alhamdulillah~ berkat seorang teman baik aku, aku berpegang pada huruf 'G' ini. Kadang-kala aku tewas dalam dugaan yang aku lalui setiap hari, namun aku punya semangat apabila 'G' ini terngiang di telinga ku~

Aku demam 2 hari! dan selama demam itu aku berpegang pada 'G' itu. Tiada ibu, tiada siapa tempat aku nak rengek2... hahahah... hanya Allah dan huruf 'G' itu menjadi semangat aku untuk kuat! terima kasih kawan kerana telah menghadiahkan aku sebuah huruf yang banyak memberi makna padaku!

0 comments: