THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday 7 October 2011

mY neW STUFF

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Pergh! kerana buzy memanjang dengan asignment yang dah boleh jadi setinggi menara KLCC dengan ditambah dengan baca jurnal! Patot kene baca jurnal sekurang-kurang 30 jurnal,tapi aku ni, 1 pon tak habis-habis aku baca =_=". Itulah lumrah seorang pelajar. InsyaAllah...dengan bersusah-susah dahulu, bersenang-senanglah kemudian!

Owh, gembira juga aku tatkala ketika ini aku update blog guna lappy baru! namanya SUCHAN! ok x?


MODEL : ASUS ( intel core i5)
COLOUR : BLACK
HARGA : RM++++ 

harga tekalah..! hahahah...tp syukur, dapat laksanakan kerja dengan lebih efisyen. Kasihan Della...dia dah merajuk kot. Aku try on, langsung tak boleh. =_='. Walau apapun...welcome SUCHAN! DELLA...jangan risau, akan dihantar servis dan kamu tetap terbaik! jangan gaduh-gaduh ek!

 ~SUCHAN dan DELLA~

** tak sabar rasanya nak tunggu lesen P aku keluar!

0 comments: