THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday 10 September 2013

SEM 2 a.k.a final sem!!!


Bismillah. Assalamualaikum. alhamdulillah aku masih dapat bernafas dan masih dapat meneruskan kehidupanku. Alhamdulillah ^_^ semalam bermulanya semester 2 a.k.a semester akhir aku!!! OMG cepat nye masa berlalu~~ 



Sem akhir ni, aku kene pulun lagi untuk skor tesis aku disamping exam2 yang berkaitan, in syaa Allah kalau tiada aral melintang aku dapat menamatkan pengajian masterku pada bulan 2 tahun hadapan **aminnnnn :doa

aku bersyukur sangat, dalam tempoh pengajian master aku ni, walaupun aku taklaberapa nak rancang sambung dulu, rupenye2 ada sesuatu yang sangat manis aku terima ^_^ terima kasih Allah kerana membuka mataku matlamat dan tujuan hidup ini yang sebenar....


chaiyok untuk sem baru ni !!! 
p/s : orang itu pon! :wink


0 comments: